Transport

Zo reden we van EHVB naar EHMM. Maar niet nadat...



...was gebleken dat de eerste kar die ik had gehuurd te smal was...
...in een werkelijk Ram-volle auto kon het gelukkig wel allemaal in één keer mee.
...wheelpants...










... om er op Middenmeer bij de assemblage achter te komen dat de ene vleugel (op de ander liggend) voor behoorlijk wat schade aan het vleugeloppervlak van de andere vleugel had gezorgd.

Die vleugelplaat moest er dus af, en vervangen door een onbeschadigd exemplaar. Ik kan me voorstellen dat de Lezer gruwt van het werk (en ik was er ook niet echt gelukkig mee - vooral omdat ik zelf de veroorzaker van de schade was), maar het Goede Nieuws is dat die reparatie uberhaupt mogelijk was: dat aluminium is echt heel vergevinggezind, de reparatie kostte relatief weinig tijd en energie, je ziet er niets meer van

 

Reacties

Populaire posts