Bewegende Beelden


Landing op EHTE (met dank aan Spotter Erwin)


Lang leve de moderne technieken: het stelt me in staat te vliegen, dat te communiceren, en vast te leggen op beeld en dat ook nog aan jou te laten zien ;-)

Van mijn kinderen kreeg ik een digi-camera, waarvoor ik diverse montagepunten op Piet heb aangebracht.
Passagiers worden verblijd met één of twee camera-standpunten (afhankelijk of we ergens landen of niet, en ik de camera kan verplaatsen). 

Inmiddels heb ik wat beelden geknipt die te plakken zijn voor die passagier, en er blijft altijd wel een aardig totaalbeeld over van een memorabele vlucht.

Ook op YouTube is inmiddels aardig wat van Piet te zien, kijk bijvoorbeeld eens op 

https://studio.youtube.com/video/CrfmXiybqcY/edit (test propellor stop)

https://youtu.be/gN1a4MBgDi0 (first flight)

Ik schreef het elders: veel mensen vliegen één keer in hun leven in een zelfbouwvliegtuigje. Wat onvoorstelbaar dat ik diegeen mag zijn die dat initieert.
Dan is een bewegend beeld nuttig en noodzakelijk om later de emotie nog eens terug te halen denk ik, want dat gaat in mijn beleving niet in één keer ;-)

Zo leuk is het.



Start vanaf de mooie asfaltbaan van EHKD.
En let eens op hóé snel airborne...




Bochtenwerk, met dank aan Peter en Edward.



Start vanaf EHMmeer, baan 05



Landing op EHTX, baan 03



De aller-aller-eerste vlucht van Piet: 20 november 2020.
Ingevlogen door Yours-Truly, mentaal bijgestaan door 
Frans Herinx, instructeur bij Adventure Flights.




Vertrek van EHHO (Hoogeveen), op een stralende dag.

Van de Winnaars-vlucht die ik namens de Mondriaan Stichting mocht vliegen is een leuk filmpje gemaakt:


start vanaf EHTE (dankjewel Erwin!)





Reacties

Populaire posts