Inleiding

 Leuk dat je me bezoekt!! 

Van de bouw van mijn RV12 "Piet" (eigenlijk Pietronella, vliegtoestellen zijn Vrouwelijk) is indertijd geen blog bijgehouden, zoals ik dat bij de bouw van "Foxy", de Kitfox wel heb gedaan (zie ook http://kitfoxclassiciv.blogspot.com/).

Dat had als reden dat mijn beste vriend niet meebouwde aan de Kitfox, en ik toch overdrachtelijk het verhaal aan een aantal mensen wilde vertellen. Bij de RV12 bouwde hij in het begin wel mee dus verviel die behoefte. 

Nu de bouwperiode écht achter me ligt, en her en der in het land mensen naar informatie vragen is de behoefte aan het delen van plaatjes en praatjes eigenlijk weer best groot. Deze blog is wat anders van opzet: anders dan bij de Kitfox ga ik uit van de plaatjes en voorzie ze van bijschrift. Een plaat zegt per slot meer dan... Nouja, je kent het.

Als je vragen hebt, opmerkingen, over Piet of de blog, of als je eens mee wilt vliegen om zelf te ervaren hoe ongelooflijk strak deze dame vliegt: doe me een mail op rv12.phmon@gmail.com of doe een reactie op deze site.

Nogmaals, dank voor de tijd die je in Piet wilt steken, leesplezier, en bedenk:


"Alles wat je écht wilt, kun je bereiken. Soms zelfs twee keer"


Hans Labruyere



Reacties

Populaire posts